Welcome to my blog :)

rss

04 noiembrie, 2010

Mda....


Mda...si nu am mai trecut pe aci de cateva zile..mai exact de 5 zile si imi era dor sa scriu ceva.Sau mai bine zis sa ma descarc..asta e locul in care ma descarc de toate cand pur si simplu simt ca numai pot. Da..cam asa e..am o stare groaznica si nu in sensul ca imi este rau,..ci pentru ca am avut o zi cam rea...defapt nu e singura. Si cum mai spuneam totul merge prost in ultima vreme...totul ...absolut tot. Hmm...si m-am plictisit si vreau sa mearga mai bine si scoala si ..tot ...pentru ca inebunesc asa. Inafara de asta sa stii ca mai sunt si eu pe aici...daca nu ma obsertvi si inca stau tacuta si ganditoare. NU..de data asta nu ma mai gandesc la tine...sau la cine stie ce...de data asta nu ma gandesc la nimic. Imaginea din capul meu e alba..si cam atat. Da si pentru tine numai contez acum pre mult..si in continuare incerc sa indrept cate ceva..dar vad ca tot nu reusesc, pentru ca iese din ce in ce mai rau. Mda...si sigur acum o sa ma intrebi:Esti bine?Hm..stai sa ma gandesc, da...sunt bine si nu iti face griji pentru mine. Chiar si asa sunt bine te asigur.

0 care si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu