Welcome to my blog :)

rss

21 decembrie, 2010

Dear you

Dear you,
Nu stiu cum te simti tu, dar eu ma simt destul de naspa. Si cred ca stiu care e cauza. Dar nu stiu de ce a trebuit sa fie asa. De ce ai vrut atat de mult sa ma ranesti?Te simti mai bine?Iti vine sa zambesti?
Dar recunosc ca nici eu nu sunt cheie de biserica.Sunt o fiinta imperfecta cu un milion de defecte care o dezavantajeaza al dracului de mult. Si stiu ca si eu te-am ranit si m-a durut. Nici nu iti poti imagina cat de mult am suferit si inca o fac. O fac pentru ca nu suport. Indiferenta si ignoranta e pur si simplu imsuportabila. Dar nu vreau sa accept. Vreau sa trec peste si pur si simplu sa schimb ceva. Sa uit , sa dau delete la tot ce a fost in trecut si sa nu-mi mai amintesc vreodata. Dar e imposibil  nu-i asa?Ranile se vindeca in timp si trec, dar amintirile inca raman.Dar au fost prea multe...au fost prea multe rani care au durut asa de tare. Si asta pentru ca te iubesc, orice ai intelege tu prin asta. Si tin la tine..si acum in acest moment ma gandesc, ma gandesc la ce sa fac si nu am nicio idee. Dar stau ...stau si ma uit pe geam la zapada de pe jos si ma gandesc la tine. Si ochii imi sunt uzi plini de lacrimi, pentru ca ma doare. Si poate si tu simti asta.
Si ce urasc cel mai tare , e faptul ca ai avut dreptate. Dreptate in tot si nu te pot contrazice, pentru ca nu are rost. Dar adevarul e cel mai dureros gand al realitatii. Ramane si trebuie sa-l acceptam.
Insa aici poate ca mai e un adevar. Si stiu ca asa e. M-am indepartat de tine , de la un timp, de la scoala, de la conflicte, de la certuri, de la prostii si nu-mi vine sa cred ca am permis asta. Chiar nu vreau. Vreau sa fie asa cum era candva. Asa cum era in vara cand ne-a cunoscut pentru prima data cu adevarat, cand am scris Buna...ma cheama Laura. Sa rad din nou pana numai pot si sa zambesc in loc sa plang in surdina, ca sa nu ma auda nimeni. Sa nu simta ca sufar.
Si cred ca ti-ai dat seama deja la cine ma refer. Da ma refer la voi , ma refer la tine. Da si vroiai sa stii..sa stii ce am avu atunci, cand am vrut sa plec, cand ti-am trimis acel mesaj si ne-am certat in seara aia. Acum e momentul sa iti spun...sa ma descarc si sa uit de tot. 
Adevarul e ca ma simteam in plus. Simteam  ca de a un timp pur si simplu numai eram, ca parca fusesem inlocuita si ca numai e nevoie de mine. Ca sunt doar un simplu gand trecator care a disparut. Dar nu,...sunt o fiinta umana care sufera. Dar ai crezut ca nu vad?Poate sunt chioara si cred ca am nevoie de ochelari, dar nu am nevoie de ochelari ca vad ce cred altii,....sau sa vad adevarul pe care inecrci sa-l ascunzi. Pentru ca vad ca incerci sa ascunzi ceva...si poate si eu ascund mute , multe lucruri pe care tu nu le stii. Dar ziele astea...am simtit ca mi-ai intrat in ganduri si parca ai scris tot ce simteam cu cuvintele tale.Cateva cuvinte care m-ai atins si mi-au facut o rana adanca si m-au facut sa ma gandesc. Si pentru ca parca suntem in oglinda si inca nu realizez. Dar vad ca nu e un vis si nu a fost niciodata. E realitate...si stiu ca si tu ai trecut prin ce am trecut eu. Ca nimic nu iti mai iese, ca pur si simpu parca toti sunt impotriva ta si ca ea te-a dat la o parte. Si imi pare rau...dar ai avut dreptate. Nu merita sa ignori prietenia adevarata pentru niste necunoscuti, dar nu inseamna ca ...nu conteaza. Poate te-ai prins . Dar nu stiu ce crezi, sau ce simti cand citesti asta. Dar eu ma simt libera ...ma eliberez de tot . Pentru ca vine Craciunul si cum zicea cineva ,,Vine Craciunu si zilele astea nu trebuie sa ne gandim la rele, trebuie sa devenim mai buni, sa uitam de toate, sa fim alaturi unii de altii, sa ne oferim cadouri, sa ne simtim bine, sa ne iubim si sa ne uram SARBATORI FERICITE,,
Si vreau sa stiu ca imi pare rau...pentru tot.Dar poate ca ai sa zici ca nu am de ce.Gresesti.Ar fi un milion de lucruri pentru care mi-as cere scuze in acest moment..dar mi-ar lua mult sa iti explic. Si poate ai sa zici ca tot ce am zis e o prostie...dar nu, tot ce am zis e adevar. E ceea ce simt si poate ar mai fi ceva. As vrea..sa iti cer scuze. Dar nu stiu daca un simplu Imi pare rau ar fi de ajuns. 
Dar imi pasa. Chiar daca am zis ca nu. Inca imi mai pasa , poate chiar mai mult decat inainte. Dar sunt langa tine..si poate mereu voi fi. Pana cand imi vei zice ca nu vrei sa ma mai vreodata. Dar sper ca ai inteles...din tot ce vreau sa spun. Imi pare rau! Si sper sa te simti ... sa stii la pentru cine este acest mesaj!

0 care si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu