Welcome to my blog :)

rss

12 decembrie, 2010

Amintiri din trecut


Asta e din nou o zi din aia care abia astept sa se termine cat mai repede si trece asa incet. Dar in fiecare clipa ma gandesc la acel motto pe care acum cateva luni l-am numit motto-ul meu de care ma tin mereu "Zambeste!Maine poate fi mai rau!"
Si mi-e frica de asta..mi-e pur si simplu teama ca are acum dreptate!Da maine va fi mult mai rau si chiar nu vreau sa ma gandesc la asta. Pentru ca in ultimele zile m-am simtit ca dracu din diferite motive...si maine sigur va fi mai rau. Sau asta era definitia zilei de sambata.
Si acum stau si mai citesc cu atentie cate un rand din Caderea noptii si ascult  sud est-vorbe care dor si imi aduc aminte de cateva clipe fericite din vacanta de vara.Clipe de care pur si simplu mi-e dor. Clipe pe care dupa cum spunea cineva "ar fi mai bine sa le uit" Da intradevar ar trebui sa uit tot ce a fost...si sa-mi imaginez ca a fost doar un vis. Dra nu pot...inca incerc sa ma detasez de ele si sa le las in urma , sa nu-mi mai aduc aminte de ele. Dar va veni si acea zi. Acea zi in care le voi uita.
Cand vrei sa uiti aduti aminte de cei care vor sa isi aminteasca.
Asta numai conteaza nu-i asa. Pentru ca acum nu are nicio influenta, pentru ca totul s-a schimbat. Si chiar imi pare rau...ca numai e la fel ca atunci.Ca ceva s-a schimbat intr-o fractiune de secunda...pentru ca mereu exista un motiv. Adevarul...adevarul este motiv care doare cel mai tare.

0 care si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu