Welcome to my blog :)

rss

15 decembrie, 2010

Amintiri...ale unei minti nebune

Imagini din ceva aproape ireal.Parca aproape nu are nicio legatura cu acest continut.Asta pentru ca nu ..nui-am gasit alt titlu mai potrivit. Astazi am avut o zi plina de amintiri. Unele placute..altele poate mai putin placute. So..a fost mai asa.
1.....PUFULET 
Mi-am adus aminte de ziua aceia in care tot scriam pufulet la rpg si muream de ras de cadeam de pe scaun. Cand georgi se distra cu mine si ruffs ne zicea intr-una ca i-am afcut pofta de pufuleti si ca vroia pufuleti =)))))) Doamne prea amuzanta faza.Si a doua zi ...mi s-a facut pofta si mie si mi-am luat pufuleti....=)))))))))))
2.Cearta aia dintre fete azi...in care vroiau sa faca ceva..si s-au certat de la o tampenie idioata si ziceau ca vor sa renunte si ca nu le mai convine si ca ala nu stiu ce si ca celalalta bla bla bla....mi-am amintit 8-| de o chestie din trecut sau defapt de mai multe...o chestie nu prea placuta. :-<
3.El pe ea si ea nu pe el...=))))))))
Ha?Iti mai aduci aminte...inca si acum mor de ras cand aud. Asta e Ilona..care mi-a adfus aminte de asta si care mi-a inveselit ziua si m-a facut sa rad .=)))))))))))

Per total...a fost o zi tare. Cateva amintiri...venite fara sa stiu..=)))))) a fost chiar atre!

3 care si-au dat cu parerea:

Nesquik_BadGirl spunea...

Deci...in puii mei...Imi faci acuma si mie pofta de pufuleti. =)))))

Laurika spunea...

=)))

Geo. spunea...

Da` ce am facut eu ma ? :)))
Nu e vina mea ca ti`am zis nasuc ?[-(

Trimiteți un comentariu