Welcome to my blog :)

rss

20 decembrie, 2010

....


Si cred ca mi-a pierit cheful de tot si sper ca maine sa existe  o sansa si sa plec, sa dipar, sa ajung la ea si sa nu-mi mai pese de nimic, sa ma departez de tot pentru cateva zile sau poate pur si simplu sa inchid leptop-ul, sa-l blochez si sa numai mearga ca zilele trecute.Poate ar fi mai bine. Si poate daca as mai iesi din casa , cand am timp si nu trebuie sa invat ar fi mai bine.Daca nu i-as spune mereu nu, nu pot, nu ma lasa, nu am timp ar fi diferit.Si mama are dreptate. M-am atasat prea mult si regret. M-am atasat de o chestie ....numita pc. A fost o greseala si abia acum realizez cu adevarat. Mi-am dat seama ca nu reprezint nimic si ca cea de care imi e cu adevarat dor  e ea. Cea pe care zilele astea...am ignorat-o poate chiar nici nu am ascultat-o. Si imi pare rau..imi pare rau ca m-am indepartat de ea...ca ceva s-a schimbat la noi si nu am vrut. Dar mi-e greu...si nu pot sa cred ca am permis sa mi se intample chestia asta. Si am promis ca nu voi accepta si am facut-o. Am pus pe altcineva pe locul 1 ..inaintea ei..si indiferenta doare...doare mai mult. Si imi doresc sa redevin vechea eu. Eu cea careia nu-i mai pasa de nimic..care poate ca nu suferea  atat si care era mai fericita cu tine..razand in ore si pauze..iesind toata ziua prin oras...departe de calculator. Dar cred ca imi trebuie si mie un dus rece.Asa...ca cel de atunci. Poate m-ar ajuta si pe mine si m-ar mai inveseli. 
Dar nu cred. Nu vreau ca cineva sa fie ranit aici. Si nu vreau sa aleg.Poate ca mereu mi-au placut variantele de raspuns. Dra nu vreau sa aleg intre prieteni.Si simt ca parca sunt impartita in doua lumi..una cu voi..una cu tine...si parca aproape numai apartin niciuneia, pentru ca am gresit si s-a dus totul. Pentru ca mi-ati aratat ce inseamna sa suferi cu adevarat sa tii la cineva pentru nimic. Si iti zic eu ca e mai bine asa daca am sa fiu pur si simplu numai eu, o fata obisnuita pe care nu o cunosti , de care nu iti pasa, nu te intereseaza. Si am sa incerc...sa repar. Pentru ca avea dreptate..si tu aveai dreptate si nu am vrut sa recunosc. Si iti cer iertare ...pentru ca eu inca te iubesc si stii de ce?Pentru ca acum exist doar pentru tine. Pentru ca timpul schimba...ranile se vindeca, dar amintirile raman. Dar poate si suferinta trece..trece cand vezi indiferenta si te simti ca dracu ma. Cand pur si simplu vezi realitatea cu proprii ochi si nu iti mai pasa de nimic pentru ca numai ai de ce. Dar pentru ce?De ce inca mai sufar si am suferit cand am citit?Pentru ca aveai dreptate...?Da pentru ca aveai dreptate..si am luat o decizie. Inca mai sufar pentru ca mie greu sa ma despart de tot. Inca mai am o lacrima pe fata si inca imi mai aduc aminte si numai conteaza. Pentru ca ar fi mai bine asa. Ar fi mai bine ...sa redevin pur si simpu EU. Nu as mai suferi pentru nimic. 

0 care si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu