Welcome to my blog :)

rss

03 decembrie, 2010

Din nou aceleasi lucruri...


Si iar m-am apucat sa scriu pe blog..nu am mai scris nimic.Cred ca aici e singurul loc in care pot sa scriu exact ce vreau exact ce simt. Desi nu chiar tot..aici pot sa scriu tot. Cred ca blogul asta a devenit mai mult un jurnal ...dar in fine. Cam asa sunt eu azi...daca ma privesti exact asa sunt..cu fata trista privindu-te cu mana prin cap meditand la ceva. Mda...dupa cum bine cred ca ti-ai dat seama nu sunt prea bine in momentul asta. De ce?Pai cred ca ar fi un milion de lucruri . Am avut o zi groaznica...pur si simplu de tot ...numai spun.Si din nefericire tot continua asa ...defapt stai.Cred ca mama avea dreptate cand spunea ca am ceva sau ca sunt trista. Vremea asta mi-a furat zambetul...Azi am o stare naspa si chiar nu prea am chef de nimic.Dar inca stau si ma gandesc la acea chestie care este defapt o idee care imi venise acu cateva zile..ceva frumos dar cred ca mai bine renunt pentru ca oricum nu ar avea rost. Pacat...mi-am dat seama ca s-ar putea totusi sa nu merite. Sa fie din nou o idee prosta de a mea care ar sfarsi tot prost. Asa ca mai bine asa defapt mai rau. Hmmm...si deja m-am prins de spiritul sarbatorilor si am inceput sa ascult This is christmas :)) .Oi..vreau sa vina mai repede Craciunul cu povesti...cu veselie..cu bucurie..cu zambete si feselie...cu o canita de cioco calda langa soba alaturi de cei dragi ...alaturi de familie. Cu pisica cu clopotel in coada catarata prin bradul de craciun. Oi...chiar vrea. Si stau acum in zilele astea langa geam si ma uit afara la fulgii care cad si imi trezesc amintiri. Si  as vrea sa imi pot pune o dorinta si sa devina realitate...sa fie altfel.Sa fie cum era candva..era prea bine si mi-e dor. Hmmm...why?Chiar nu pot sa-mi dau seama..sau poate putin doar presupun. Si...habar nu am. Ma mai uit acum pe lista aia cu dorinte si inca nu am scris nimic...si cica trebuie sa o trimit lu Mos Craciun =)) adica mama , ca sa ii dau idei penrtu cadouri.Dar cred ca nu o voi face...ceea ce vreau eu de Craciun este ceva diferit. Si poate cam prea mult...desi e o chestie care nu consta. Dar stii ce?Conteaza?Nu cred....dar am sa o fac...o sa scriu pe o foaie o lista de dorinte si am sa o pun sub brad. Da...si acum ma mai gandesc si la altceva. La acele ganduri care mi-au trecut prin minte in noptile trecute si de care m-am ingrijorat putin, pentru ca nu eram sigura de ele. Da...dar cred ca vor fi si ele ceva trecator....la fel ca mine si aceste ganduri. Si astept cu nerabdare Craciunul cu colinde...OI...vreau sa vina vacanta !

0 care si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu