Welcome to my blog :)

rss

03 decembrie, 2010

Dear Santa ...


Dear Santa...
Azi, 3 decembrie 2010 m-am apucat sa iti scriu o scrisoare pentru Craciun.Da stiu m-am trezit cam tarziu dar na...nu prea am avut timp. De obicei iti trimiteam acesta scrisoare prin noiembrie asa cum am facut anul trecut sau acu doi ani cand am dus-o la posta chiar de ziua mea.=))
Chiar inca si acum in timp ce iti scriu ma gandesc ce mi-as dori cu adevarat de Craciun. Cam greu...am ramas fara inspiratie. In anii trecuti iti ziceam ca vreau papusi, o pereche de blugi sau o bluza draguta sau o rochie si tot felul de dulciuri. Aveam oricum foarte multe idei , inca acu e pana de inspirati.Stai e pana de inspiratie de acu vreo trei luni...iarta-ma.
Cred ca mai bine anul asta te las pe tine sa alegi ce sa-mi aduci...sincer sunt chiar curioasa ce idei o sa ai. Uneori chiar mi-e teama de chestia asta..nu stiu de ce. Bine poate..pentru ca uneori ne nimerim in gusturi =))Te astept in seara de 24 sa te prind cand intri in camera..vezi ca am paznic. Se trezeste pisica si o simt cand se ridica ..ai grija =)))
Si totusi eu vreau ceva. Am cateva dorinte care nu costa nimic. As vrea ca de Craciun sa fiu alaturi de cei dragi, sa fiu alaturi de familie sa ne bucuram impreuna si sa sarbatorim ca in fiecare an. Sa fie veselie si bucurie si poate anul asta numai stau pe intuneric doua ore de revelion.=))
A....stai am uitat ceva. Vreau sa-i aduci pisicii niste sosete din alea cu craciun =))) ce ciudat a sunat.
Da...si cred ca mai vreau ceva.Dar asta e secret,asta am sa iti scriu pe o foita pe care nu o sa o vada nimeni. Niciodata.
E si cam atat...mult succes la cadouri, mother!=))

Laly :x

0 care si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu