Welcome to my blog :)

rss

21 decembrie, 2010

Delete...


Ziua asta este...partial buna, la orice te-ai referi. A iesit soarele si am fost pe la scoala , sa vad specatacolul, care ...a fost waw. M-am distrat si pe langa asta am mers si pe la expozitie dupa care am venit acasa.Mama ma foieste de colo colo sa o ajut , iar eu inca stau pe calculator. As vrea sa ies...sa ma plimb, sa o aud pe Ilo povestindu-mi si as vrea sa cumpar cadouri pentru Craciun. Ca mai sunt cateva zile si eu inca nu am cumparat :))
Si totusi mai am chef azi de ceva...azi am chef de sters. Orice ar fi...:))Dimineata cand vorbeam cu byby era sa imi sterg si blogul, dormeam pe scaunul de la pc. Si postul asta a fost sters de cateva ori si multe altele. 
Si vad ca ni s-a indeplinit visul..dorinta aia tampita pe care o urasc. Da...deschide ochii si vezi. Eu am vazut deja si nu-mi pasa ..numai conteaza :)) 
Si cred ca ma apuc sa scriu la fic sau inchid pc-ul si citesc....hmm..si azi si pisica ma uraste. Defapt de aseara e suparata pe mine...m-a muscat :(( si azi vad ca sta dupa mine si are tinta piciorul meu.  
Si ma mai doare si capul si nu stiu de ce. Si....am inebunit ca tot scriu si in continu si nu leg propozitii..:))


0 care si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu