Welcome to my blog :)

rss

07 noiembrie, 2010

POst de la BYBY



Eu,Laly,Cata ,Julie si Arrrii mergem in America,cu avionul lui Base` b-).
Pe Cata o lasam in America de Sud(nu stiu di ce:-??).Eu si Julie mergem si pana la Obama sa-i luam caviaru` =p~ (si cainele si o limuzina daca tot suntem acolo).Arrrii si Laly vin cu noi,nu stiu de ce,da o sa ne distram.
Daca am eu chef,le conving pe toate sa mergem si pana la DisneyLand b-).
Si apoi pe mine sa ma lase la casa lu` Taylor Lautner cu o drusba si cu un milion sa ma pot intoarce in tara dupa ce-l castrez >:).
Cam atat ^^

3 care si-au dat cu parerea:

Annie . spunea...

Mai fetelor . Ce aveti cu saracu Jake..
Ce naiba .. E frumos asa ? :))

Laurika spunea...

Byby tu te duci la Jake iar eu fug la Ian =))))

Effy ♥ spunea...

jake pute.

Trimiteți un comentariu