Welcome to my blog :)

rss

07 noiembrie, 2010

Titlu : Ciudat


Astazi am o mie de lucruri ciudat sa iti povestesc. Stai si aascult si nu ma intrerupe.Daca e ceva ,imi spui dupa.
Cum spuneam si mai devreme si dupa cum zice si titlul : Ciudat.

1.Ciudat ca imi place doar inceputul unei melodii.Ca dupa primele 10 secunde imi vine sa rup melodia in doua pentru ca e prea rock si nu suport melodiile prea rock.
2.Ciudat ca totul s-a sfarsit aici si ai pus punct, insa mie eama de ce va urma si inca ma uit in urma si nu-mi vine sa cred ce a fost.Dar ciudat ca am un presentiment ca acest lucru nu e adevarat...si sper sa fie doar un vis.
3.Ciudat ca totul a luat o intorsatura ciudata in ultimul timp si ca totul s-a schimbat chiar si tu. Imi pare rau daca am facut ceva si am gresit. Dar cred ca nu e adevarat....sau poate chiar asa e realitatea.
4.Ciudat....defapt asta nu e ciudat, pentru ca pentru tine sunt inca eu si ma bucur de acest lucru si..iti multumesc.
5.Ciudat ca mi-ai pierdit in acest moment toate ideile si ca numai stiu ce sa ma scriu....
6.Ciudat cum de mi-a venit sa scriu asta  tocmai pe blog =)))) nu conteaza.

0 care si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu