Welcome to my blog :)

rss

11 octombrie, 2010

Asa au fost si vor fi mereu...numai ai mei!

In ultimele zile simt ca numai pot. Pur si simplu incerc sa ma eliberez de tot si sa ma gandesc la voi, sa fiu atenta la orice dar nu pot...toata energia mi-o folosesc petru voi si apoi nimic. Dar stateam azi intr-o zi cam rea de a mea ca sa zic asa si ma gandeam la fiecare la voi ...la chiar toti si am inceput sa imi aduc aminte de tot
Prieteni de langa mine;

1.Ilona-o prietena buna pe care ma pot baza mereu. Am incredere si stiu ca va fi langa mine cand voi avea nevoie.Petrecand minunate clipe impreuna mi-am dat seama ca esti o persoana minunata...radem si ne distram impreuna.
2.Elena-ce sa spun...o prietena cam groaznica, stii cand omul incepe sa se comporte ciudat incepi sa uiti de prietenie si de tot si incepi sa-l tradezi. Da ...nu am nevoie de astfel de oameni.
3.Teodora-colega mea...o fata pe care tocmai am cunoscut-o de curand in clasa a 6-a.Ma bucur ca destinul a facut sa ne intalnim. Ce sa va spun eu despre ea...pai este o persoana foarte sociabila si de incredere.

E si pe aici cam atat ....next

Prieteni de la tecuci:
1.Andreutza-ce sa va zic eu despre ea. Daca va intalniti sa nu cumva sa o luati al rost ca e grav cu voi. Este o pustoaica de numai 9 ani care este cam sarita de pe fix si foarte enervanta. ...in fine , asta ar fi parerea mea despre ea. Nu ne-am inteles niciodata, dar a fost cred o prietena buna
2.Issabella-mi-a parut rau ca m-am certat cu ea si ca din pacate nu prea vorbim. Dar mi-a fost o prietena buna uneori cand era de partea mea poate...dar uneori mai erau momente inc are ne uram reciproc pentru ca se alia cu celelalte impotriva mea si ma injurau. In fine...ar trebui sa analizeze mai bine situatia si sa vada cine ar avea dreptate .
3.Bebe-Andreea-Da stiu porecla este mai ciudata dar i se potriveste. Ne-am obisnuit sa-i spunem mereu asa.ESte distrata ...amuzanta si chiar o tipa de treaba fata de sora ei .
4.Catalin-verisorul lor...stii uneori lumea zice ca rudele se aseamana dar eu nu cred asta. E diferit fata de toti ceilalti si apreciez asta...este dragutz si amabil si este chiar de treaba. Ii sunt recunoscatoare pentru multe..si i multumesc ca a fost langa mine cand am avut nevoie.


Acum...prieteni prin internet...adica prieteni la distanta
1.Dya-o fata din Iasi pe care am intalnit-o cand am facut un forum cu House Of Night. Ne-am inteles foarte bine impreuna si imi doresc sa o intalnesc intr-o zi
2.Iana-Nu prea am vorbit noi foart mult dar stiu ca este o fta buna si ca ma bucur ca imi esti prietena
3.RUUFFS SI GEORGI- deci cele mai tari bai...imi sunt niste prietene foarte bune si LE IUBESC!deci sincer nu as renunta la ele pentru nimic in lumea. Nu regret faptul ca le-am intalnit din intamplare pe internet sincer chiar nu regret nimic. Ador serile si conferintele noastre nebune in care ne prapadim pur si simplu de ras...deci pe mine sincer ma dati jos de pe scaun . Si desi am avut certuri uneori si nu ne-am inteles...am trecut peste si am uitat...pentru ca nu merita sa stricam o prietenie din-tro prostie. Sincer...as vrea sa dea domnul sa ne implinim visul, adica sa ne intalnim intr-un oras toate si stam o zi impreuna...cred ca am face dezastru dar nu-mi pasa. Va iubesc pisicutele lu mami!
4.Cristina- fata asta e si ea printre cele mai tari persoane din viata mea. Cristina a fost singura cu care m-am inteles cel mai bine cand am venit pe forumul Twilight. Am facut multe impreuna...adica prin internet. Tinem mereu legatura si chiar tin la ea. Cristina este cea mai tare!
5.Krista-Ce sa zis...Krista este o fata tare buna cand vrei sa fii...chiar daca uneori ne-am certat am uitat.
6.Alexandra-Ale...Ale...de tine ce sa scriu?Sincer la inceput ne-am cunoscut din pura intamplare. Adica pe wordpress si ne-am inteles destul de bine...dar apoi dupa ce am venit pe forum...am cam dat-o putin in bara. Ne-am si certat , ne-am si suparat dar am avut si  momente bune pe carele voi tine minte mereu.
7.Ale..si Oniks de pe VD- Este o fata destul de ok, tinand cont ca am intalnit unii de varsta voastra care isi bateau joc intr-un fel cei mai mici...se comportau destul de urat. Sunteti niste fete minunate cu care ma inteleg destul de bine si noroc cu forumul Vd, faceti o ctreaba minunata si am bucur ca sunteti prietenele mele.
8.Byby-m-am bucurat pentru ca pentru prima data am intalnit pe cineva chiar de varsta mea si ne-am inteles bine. Desi poate uneori ne-am mai suparat...desi nu stiu cand a fost asta ...ne intelegem destul de ok .
9.Mada- mada ce mai rad si cu tine de numai pot. Cu posturile din RPG esti cea mai tare cu armandel si scu charlotte...=))
10.Mirunica - pisica mea care mi-a tras o porecla asa tare si te iubesc si pe tine pisicuta lu mami. Laly tau ...i'm here

Si aici este o lista....FOARTE LUNGA POT SA ZIC....si  am multi pe care ar trebui sa scriu. Dar toti sunteti ai mei...

5 care si-au dat cu parerea:

Krista spunea...

Of, mai!
Am trecut peste certuri.
Sa moar veta ca eu te iubesc:o3
Esti ca o surioara mai mica:x
Te pupa Krista:*

alexya spunea...

wow...sunt surprinsa de mentionare :))
thanks si stii ca atat eu cat si oniks suntem acolo pentru orice >:D<

Anonim spunea...

ma bucur ca reusesc sa te binedispun cu toate "goangele" mele care imi ies din tartacutza cand postez cu personajele mele... macar la rpg sa ma pot manifesta asa cum imi place mie, ceea ce in viata reala nu pot s-o fac tot timpul: sa fiu mereu crazyyy....mereu plecata cu sania pe autostrada soarelui. =)))))))))))))))) te iube pisic mic si dulcic. :X >:D< xD <3<3<3

Laurika spunea...

plecata pe autostrada cu sania?=))) gata clipa de lesin..=))

Effy ♥ spunea...

ioi ma simt important 8->
gata.atata a fost commul meu.
ily :*

Trimiteți un comentariu