Welcome to my blog :)

rss

07 octombrie, 2010

O mie de cuvinte cu un inteles...




Alergam prin zappada alba si rece ca gheata .Cu greu ma mai puteam deplasa .Simteam cum ultima mea suflare venea cu repeziciune .Eram inghetata si foarte bolnava .Hainele mele erau rupte si de abia mai stateau pe mine .
Cu fiecare pas pe care-l faceam eram maia proape de ceea ce-mi doream .Sa ajung la el . Dar se indeparta usor disparand printre copaci . Credeam ca el este inca acolo asteptandu-ma .Dar nu fusese niciodata . Mereu feseu o iluzie . O umbra a iubirii mele . 
M-am oprit si am cazut in zapada rece .Simteam frigul si era insuportabil .Atunci stropi de gheata argintie au inceput sa cada din cer . Ningea . Fulgii mici de nea se asezau pe corpul meu si cu greu se topeau . Cand ninsoarea inceta ultimul fulg de nea cazu pe ochiul meu si il inchise pentru totdeauna. Viata mea se sfarsise in acea clipa . Aceea fusese ultima zi in care mai indurasem frigul .Acum plecasem lasand in urma un trup inghetat pe zapada argintie . 
Eu numai eram pe pamant , eram intr-un alt loc . Inchisesem ochii pentru totdeaua , ochii care nu se vor mai deschide niciodata .

0 care si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu