Welcome to my blog :)

rss

26 octombrie, 2010

Ma gandesc....


Da..tot eu stau iar stau si ma gandesc la ceva si poate ca nu prea te bag in momentul asta in seama pentru ca sunt prea concentrata. Mda...cam asa ceva si cica inca mai face tic ...si da chiar inca mai face tic. Tic tic..ma face sa ma gandesc la multe, sa ma analizez si sa escopar exact ceuza care a dus la tic-ul asta. Ma gandesc si iar ma gandesc si iar ma gandesc la tot felul. Multe lucruri care imi trec prin minte in momentul asta. Primul ar fi ca..stai sa vad. Ca ma gandesc la ceva ce zboara aiurea prin mintea mea si nu inteleg nimic.Al doilea ar fi ca maine stau tot acasa desi sunt cam plecata...si chiar nu vreau. Cam ciudat nu.?Sa nu vrei sa lipsesti de la scoala.Al treilea ar fi ca inca ma gandesc la ziua aceia din vacanta de vara de care inca mie dor. Al patrulea lucru ar fi ca sa gandesc la primul buna si hei ma numesc x, care a fost acum cateva luni si care..si de ala ma bucur. Dar ma gandesc mereu la el si la tot pe urma...al cincilea lucru este ca inca ma gandesc daca nu cumva motivul supararii mele este altul si nu unul din astea patru.Da adevaratul motiv este ca inca ma gandesc daca chiar nu esti suparata pe mine...asa cum cred eu .

0 care si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu