Welcome to my blog :)

rss

26 octombrie, 2010

Trist..poate fi mereu ceva trist!


Tic tic..da cam asa Dee tu stii senzorul Tic Tic.
Asa este..face tic tic ..intr-una de cateva zile dar habar nu am sincer de ce. Sau poate ca stiu de ce. Ar fi un milion de motive pentru care as fi suparata...un milion de motive pentru care as fi trista acum. Unul din ele ar fi ca ...stai sa ma gandesc, ca m-am saturat sincer de tot. Vreau sa fie soare si sa zambesc , vreau sa fie totul perfect..dar din potriva totul este imperfect pentru ca asa trebuie sa fie.Da..motivul pentru care astazi am o stare groaznica este altul..dar nu vi-l pot spune. Alt motiv ar fi ..habar nu am. Dar pur si simplu sunt trista si suparata de ceva, de care nici macar eu nu stiu. Tic tic...da tic tic...da mai schimba poezia si mai fa  si Pic pic...georgi pic pic mai stii?Da..stiu ca stii...face tic pic tic pic..cam ciudat , combinatie la inailta...ce o mai fi . Ai inteles tu !Lasa sa nu mai faca tic tic pentru ca nu e bine...trec eu peste asta numai conteaza!Dar sincer ma 
enerveaza ca de cateva zile numai tic tic face..de ce?Hai ca va zic eu de ce...pentru ca totul merge rau..foarte rau!Am avut niste zile rele...dar gata ma punct si gata!Maine cand ma trezesc o sa faca pic pic...sa speram ca va face asa!!

0 care si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu