Welcome to my blog :)

rss

26 octombrie, 2010

Poze..si cateva amintiri!



Da...dupa cum vezi eu in momentul asta nu stau, nu stau deloc pentru ca de circa cateva ore eu fac postari pe blog si vorbesc cu tine.Si pe langa asta mai fac si poze imaginare prin mintea mea...poze la trecut. Cate una ici...cateva una colo si tot asa pana fac un intreb album ca sa ti-l dau tie.Am fotografiat fiecare moment special din viata mea ca intr-o zi sa-mi aduc aminte de ele. O amintire este un jurnal interzis prin lacrimi si zambete descris, da cam asa si este. Un jurnal in care nu poti intra acolo unde este sufleutl meu, gandurile mele si multe momente speciale din trecut. Da...de ele imi amintesc acum..de acest jurnal prn care ma uit care imi da un zambet si cate o lacrima in seara asta. Vreau sa ma uit prin ele si sa-mi auc aminte...dar iti dau in seara asta acest jurnal si vreau ca incepan de acum sa-l continui tu...si peste 13 ani sa il dau altcuiva...sa vada toate amintirile si intamplarile, pentru ca peste 13 ani sunt sigura ca nimic nu va mai fi asa cum este acum.Pentru ca intradevar imi doresc sa se schimbe ceva !

0 care si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu