Welcome to my blog :)

rss

26 octombrie, 2010

A fost si..numai conteaza!



Prietenie

M-am gandit sa formez un cuvant special
Ceva care nu ar putea fi artificial
Un ansamblu mai mare de cateva cuvinte
Care mi-au venit asa in minte

Am luat un prieten dintr-o palarie
Si am vazut ca e defapt un vers dintr-o melodie
Am rasfoit o carte de amintiri
Si n-am gasit nimic din cateva priviri

M-am asezat in fata unui geam
Priveam stelele si ma gandeam
Am scotocit putin prin minte
Si am gasit si mai multe cuvinte

Am luat cate o litera din fiecare
Si am facut un nou cuvant din intamplare
Prietenie este un cuvant mai ciudat
Adevarul e ca e mai greu de explicat

O sa iti spun un lucru important
Prietenia este un sentiment interesant
Uita de greselile de candva
Priveste atent la prietenia din inima ta.

0 care si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu