Welcome to my blog :)

rss

07 octombrie, 2010

Leapsa



ZODIE : Fecioara
AȘ VREA : Sa il cunosc pe Ian .
PĂSTREZ : Toate lucrurile pe care le ador .
MI-AŞ FI DORIT : Sa pot da timpul inainte .
NU-MI PLACE : Sa ma grabesc , dar de multe ori o fac fara sa-mi dau seama
MĂ TEM : De necunoscut .
AUD : Muzica
ÎMI PARE RĂU : Ca am facut unele greseli in trecut , care m-au schimbat in unele privinte .
ÎMI PLACE : Sa scriu , sa ascult muzica , sa ma plimb , sa ma uit la filme , sa stau pe net etc.
NU SUNT : Fitoasa
DANSEZ : Daca imi face placere .
NICIODATĂ : Nu voi intelege pe toata lumea .
PAR : Copilul linistit si retras plin de mistere ascunse pe care cu timpul incepe sa le descopere.
NU-S NICIODATĂ : O fata pretentioasa .
NU-MI PLAC LA MINE : Cosurile .
SUNT CONFUZĂ : Cand nu stiu ce se intampla in jurul meu .
AM NEVOIE : De liniste ,de lucrurile pe care le ador , si de prieteni adevarati
AR TREBUI : Ca toata lumea care citeste ceva scris de mine sa-si dea o parere , altfel inseamna ca probabil nu a citit ,
UN ANOTIMP : Iarna
O LUNĂ : Iulie
O ZI A SĂPTĂMÂNII : Vineri
O PARTE A ZILEI : Amurgul
UN ANIMAL MARIN : Caracatita
UN ANIMAL DE USCAT : Pisica
O PLANETĂ : Marte
LICHID : Apa
PIATRĂ : Smarald.
METAL : Aur alb.
PASĂRE : Lebada.
PLANTĂ : Tradafirul
STARE : Mereu linistita .
INSTRUMENT : Pian.
SENTIMENT : Melancolie
SUNET : Piciorul pe zapada
CÂNTECE : Plumb-Cut
Jason Walker-Down
Lady Gaga- Alejandro
Avril Lavigne – Innocence

FILME : Twilight saga , La rascruce de vanturi , Charlie si fabrica de ciocolata Shrek etc.
SERIALE : The vampire diaries.
ORAŞ : Barlad
GUST : Amar
AROMĂ : Vanilie
CULOARE : Albastru si roz.
MATERIAL : Bumbac.
O PARTE A CORPULUI : Ochii
DROG : Filmele si cartile cu vampiri .
ACCESORII : Bratari , cercei ..
O EXPRESIE A FEŢEI : Cand sunt plistisita dau ochii peste cap , exprimand faptul ca numai pot .
O MATERIE : Romana si Engleza
UN PERSONAJ DIN DESENE ANIMATE : Rikki (H2O)
FORMĂ : Inima.
O MAŞINĂ : Ferrari negru : x
UN NUMĂR : 10
O HAINĂ : Rochie

0 care si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu