Welcome to my blog :)

rss

14 octombrie, 2010

Azi....10 propozitii semnificative!


1.Azi ma gandeam sa iti dau un telefon sa iti aud glasul...care ma facea fericita dar nu am putut.
2.Azi am vrut sa te vad dar mi-am dat seama ca e imposibil.
3.Azi am vrut ca visul din seara trecuta sa continue sa fiu langa tine din nou.
4.Azi am vrut sa imi aduc aminte de vara ce a fost...mie dor de ea.
5.Azi am vrut sa iti trimit ceva dar timpul nu m-a lasat.
6.Azi mi-am adus aminte de acel mic cadou...placut...la care ma gandesc in continuare.
7.Azi am stat in fata unui geam si eram trista din multe motive.
8.Azi imi doream sa imi pot pune o dorinta si sa se indeplineasca.
9.Azi mi-am dorit sa se scurga timpul mai repede si sa te vad.
10.Azi vreau sa iti spun din nou ,, Te iubesc,,!

0 care si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu