Welcome to my blog :)

rss

28 octombrie, 2010

Aici..nu stai, uit aici!

=)) Aici , nu stai uite aici!Hei aici sunt eu cea pe care o stii!Imi place sa alerg , sa ma frac de colo colo pentru ca nu am stare deloc. Imi place sa simt vantul batandu-mi in fata, sa simt un fulg atingandu-mi fata..simt totul. Stiu ca desi voi merge de colo colo tu ma vei urmari si vei merge dupa mine...si stii de ce?Pentru ca iubirea invinge orice, pentru ca peste ea nu trece nimic. Si iubirea asta e prea puternica ca sa o poate dezlega cineva asa usor!Si chiar daca va fi o zi in care nu voi fi aici...catarata intr-un copac ca o maimutica uitandu-ma la tine, stii ca ma voi intoarce!Pentru ca am un motiv pentru ca voi face asta!Pentru ca ma voi intoarce dupa tine!Pentru un motiv simpku:TE IUBESC!

0 care si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu