Welcome to my blog :)

rss

29 octombrie, 2010

Ganduri...


Da tot eu...iarasi eu. ince sa scriu din nou trancanale nu?Hm..neah.Astazi senzorul lu Dee numai face tic tic...ci pic pic sau cum o mai fi. Asta partial.Pentru ca nu mi-a placut deloc ziua de astazi de la scoala. E si acum sunt acasa si am vazut vd si ascult muse de cateva ore si sincer mie lene sa-mi fac tema la pregatire si inca stau pe pc.Dar tu? Ce ai facut azi ?
Lasa ca imi zici tu mai tarziu.Acum nu am chef de nimic. Sunt lictisita si nu am chef de nimeni si de nimic.Si ma gandesc ca e weekend si fac ce vrea.Stai sa ma gandesc: Sa scriu al fic!Neah..nu prea am nicio idee si sincer l-as abandona si as incepe altceva pentru ca acea idee e cam ciudata..in fine si asta chiar numai conteaza. Dar daca tot stau..totusi ma gandeasc la ceva. Mda ma gandesc la o idee pentru rpg-ul ala..si nu-mi vine niciuna. Si pe deasupra ma mai gandesc si la ce sa mai fac astazi ca sa nu stau. Hm...da si temele alea. Si da..ne vedem mai tarziu!Llay..

0 care si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu