Welcome to my blog :)

rss

28 octombrie, 2010

Laly...


Mda...si astazi sunt din nou pisicuta aceia mica care se uita la tine cu ochii astia mici si care totusi vrea ceva de la tine!Da vreau ceva de la tine....dar stii ce?A..stai sa ma gandesc ce vreau eu de la tine. Uite nu vreau nimic...sau poate vreau ceva..chiar vreau ceva azi de la tine dar sincer habar nu am ce vreau!Tu ce ai vrea de la mine!Hai ca stiu ce vreau!Vreau sa afcem ziua asta cea mai tare din luna octombrie..vreau ca pe 31 de haloween sa facem cea mai traznet petrecere si sa ne costumama sa nu ne mai recunoasca nimeni!Da asta vreau de la tine!Sau ar mai fii ceva...ce as vrea.Stii iar te privesc cu ochii astia dragalasi de matza ...ce mai vreau eu de la tine.Da..vreau sa-mi spui 10 lucruri care iti plac la mine!Toti care citit asta:10 lucruri care va plac la mine!Hia provocare!Si inafara de asta ...dar iar te zapacesc,. inca mai vreau ceva!Ilo ...trebuie sa mergem la brasov neapaerat =)) iar de la voi ceilalti ...hmm numai vreau nimic.Acum as vreau eu ceva...as vrea sa-mi vizitez toti prietenii virtuali!Da ma si pe tine!Da..hai zi tu ce mai vrei acum?Nimic..nu?Da stiam...eu mai vreau ceva=)) , te vreau pe tine!

0 care si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu