Welcome to my blog :)

rss

26 octombrie, 2010

Da...cam asta sunt eu !


Mda...ce sa iti spun eu.Doar ma stii si tu , sunt eu Laura, tipa aia de 13 anisori abia impliniti acum o luna , care sta in Romania, in barlad(cel mai urat oras din cate au existat si exista in tara asta), si invata la Colegiul Codreanu in clasa a 7-a. Vesela mereu si care moare de ras la orice chestie amuzanta si care iti spune ca te iubeste pentru ca o faci fericita, da eu cea cu care tu vorbesti in fiecare zi si cu care te ditrezi. Eu prietena cu care te certi in fiecare zi din prostie...ori virtual ori in acest moment, fata de care pentru cateva secunde uiti si numai conteaza nimic nu-i asa?Eu...cea  care dupa cele 10 minute de suparare sau noul record mondial de suparare(5 zile pana azi) , iti spune ca nu-i nimic si nu e suparata pe tine pentru ca nu ar putea fi. Sunt chiar eu cea pe care o stii tu...nu defapt sunt jumatate din ceea ce stii tu. Pe jumatate...fata care uneori e trista si incepe sa scrie ca sa se descarce, eu cea pe care probabil nu ai intalnit-o niciodata. Tipa care sufera cand se cearta cu cei dragi...careia ii pasa de orice are legatura cu ea. \Cea care e cu mintea pe sus si care probabil acum nu te asculta pentru ca se gandesti la altceva. Dar acum ca am adus vorba , chiar la ce ma gandesc cand nu te ascult?Uite iti spun eu la ce ma ganesc...uneori ma gandesc la prieteni, la amintiri, la trecut la tot ce  nu mi-a fost drag vreodata, la ceva ce s-a intamplat candva, la ce ma mai gandesc?Ma gandesc la tine...pentru ca esti a mea pentru ca e iubesc si pentru ca ma accepti asa cum sunt, si pentru ca stii ca desi tu in momentul asta tu crezi ca eu nu te ascult , defapt o fac. Te ascult si te ajut si sunt atentala orice, esi tu nu o faci!Pentru ca asta sunt eu si asa vor ramane mereu!Pentru ca va iubesc ma pe toti , pentru ca sunteti ai mei!

0 care si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu