Welcome to my blog :)

rss

06 octombrie, 2010

Sentimente scrise in versuri...


Copilarie

Am avut seara un vis
Dar din pacate e mai greu de descris
Incearca sa traiesti o clipa prin mine
Sa vezi cum e vazuta lumea, decat tine

TRaind printre amintirile din trecut
Am ajuns intr-un loc nemaintalnit
Printre miii de foi de safir
O minte de copil , admir

Cateva randuri scrise incet
Pe o ultima foaie dintr-un caiet
,,Mie dor de tine copilarie
De jocuri, de vara , de veslie

Pentru mine , lumea era a mea
O tineam in mana, o bucuram candva
O, dulce copilarie
A unui copil cu palarie

Unde ai plecat?
Ti-ai luat ramas bun si ai uitat
Nu te-ai mai uitat inapoi
Ai vrut sa te desparti de noi

Doar atat a mai fost
Cateva cuvinte ...fara rost
Sau poate vor conta candva
Copilarie doar in inima mea

Nu a fost doar un vis
Erau niste sentimente in scris
Niste trairi , printr-o melodie
Imi voi aminti de tine, copilarie!

0 care si-au dat cu parerea:

Trimiteți un comentariu